ראשי

הגישו מועמדות

מדריך: איך עיצוב חלונות יכול להשפיע על עיצוב הפנים שלך

כששואלים דיירים מה הם אוהבים בבית שלהם, התגובה שלהם היא בדרך כלל הנופים והמיקום. מסתבר שבעלי בתים רבים מוכנים לגור בבית קטן יותר, אם רק יהיה להם נוף נהדר. פה בדיוק אנחנו מבינים שהחלונות שמספקים נוף הם חיוניים. כל חדר בבית שלך יכול ליהנות מחלונות יפים, יש אינספור סגנונות עיצוב לבחירה ולפניכם מדריך קצר לכמה מהם.

img

אור טבעי הוא מקור לחיים בריאים
בני אדם דומים בעניין זה לצמחים ירוקים. כשהם נמצאים בחדר מואר טבעי, הם גדלים יפה וכשהם נחבאים בחושך הם נובלים. האור הטבעי הוא המקור לגוף ונפש בריאים, לרוח ולקשר לחוץ. לא משנה איך החלון שלך נראה ודא/י שבבית שלך יהיה מקור של אור טבעי בכל חדר, במידת האפשר.

מכניסים את החוץ אל מרחבי הסלון הביתי
מגמת טשטוש הגבולות בין פנים לחוץ, בה קירות הבלוקים הוחלפו בזכוכית, מלווה את התכנון האדריכלי כבר מספר שנים, אך נדמה שהשנה האחרונה בה כולנו ערכנו היכרות מחודשת עם הבית הפרטי שלנו, חיזקה לאין שיעור את הצורך שלנו להכניס את החוץ אל מרחבי הסלון הביתי, בין אם מדובר בבית צמוד קרקע או ווילה בשחקים.
היכולת לשמור על זגוגית נקיה מהפרעות טמונה בעובי הפרופיל.

בחירת חלונות המחמיאים לחדר
אם נהגתם בחכמה ועיצבתם את הבית שלכם עם אדריכל או קבלן, בחנו את החלל בו יקבע החלון. תקרות גבוהות וחדרים רחבי נפח, יכולים להפיק תועלת מחלונות גבוהים מעל הקרקע או חלונות רב-קומתיים שאופייניים באטריומים ומבואות מרובות קומות. חדרים קטנים יותר יכולים עדיין לנצל את אור השמש והנוף בשפע עם חלונות בעלי גובה אדן נמוך יותר לרצפה. בחר/י סגנון שלוקח בחשבון את התכונות הטובות ביותר של החדר שלך.

מסגר את הנוף המושלם מחוץ לביתך
אין כמו להתעורר לנוף ציורי של הים ​​או פארק ירוק דרך חלונות זכוכית מהרצפה עד התקרה, או ליהנות מאורות העיר המשתרעים לפניך דרך חלונות קיר המסך בדירה העירונית שלך. חלונות הם יותר מסתם פתחים בקיר, הם עוזרים לך למסגר את החוץ ולהכניס אותו לביתך. אם את/ה מעצב/ת את הבית שאת/ה בונה מההתחלה, קבע/י איזה נופים מושלמים את/ה רוצה לתפוס ואז בחר/י חלון שישפר אותם.

פתיחת נוף התקרה עם חלונות גג
דרך נפלאה נוספת לנצל את האור הטבעי היא באמצעות צוהר. התקרה או ה”קיר החמישי” שלך, תמיד היו משטח שבעלי בתים רבים שוכחים ממנו בעת עיצוב הפנים שלהם. חלונות צוהר מציעים פרטיות ומקור של אור טבעי לחדרים, שבדרך כלל לא התאימו בגלל חוסר מקום לחלונות על הקירות החיצוניים. חלונות גג משמשים גם כמאפיין עיצובי ומגיעים בדגמים קבועים וניתנים להפעלה וניתן להתקין עליהם מנגנונים לשליטה באור.

שקלו מגוון פתרונות אטימות לצרכי הפרטיות שלך
האם יש לכם את החדר הזה בבית שבו הייתם רוצים שייכנס אור טבעי, אבל אתם גם צריכים פרטיות? חדרי האמבטיה הם דוגמה מצוינת לכך שהפרטיות היא בראש סדר העדיפויות, אך יש צורך גם בהכנסת אור. זכוכית שקופה מאפשרת לראות ישר דרכה, בעוד שזכוכית שקופה נפוצה בחלונות בלוקים מזכוכית בחדרי אמבטיה. הנוף מעורפל אך אור טבעי עדיין יכול להיכנס. ישנם יצרני חלונות רבים המציעים מגוון חלונות לפרטיות ולמפרט העיצוב שלך.

עצבו את החלונות שלכם סביב הכיוון של הנכס שלך
אם אתם בשלבי תכנון של ביתכם קחו בחשבון את המיקום הגיאוגרפי של ביתכם וכיצד ביתכם ימוקם על המגרש שלכם, בהתאם לשמש. אדריכלים וקבלנים כאחד יגידו לך “לטייל באתר” בעת בחירת מאפייני העיצוב של הבית שלך. אולי לא תרצו למקם קיר עם חלון מזכוכית בחדר שינה, שבו השמש המוקדמת מעירה אתכם עם הנץ השחר. שימו לב גם לשינויי אקלים עונתיים באזור שלכם, כדי למקסם את השינויים במזג אוויר חם וקר, בעת בחירת החלון הנכון.

השתמשו במגוון צורות וגדלים של חלונות כדי ליצור עניין ויזואלי
יש לכם היצע של צורות וגדלים של חלונות – מישרים ומעוקלים ועד לחלונות בהתאמה אישית ויצרני חלונות יראו לכם את כל האפשרויות העומדות לרשותכם ולכן תנו לשאיפה העיצובית שלכם לצאת החוצה בבחירת החלונות המושלמים. אדריכלים רבים אוהבים לשחק עם חללים ולהציב חלונות בתצורות מעניינות שמושכות את העין, כמו גם מנצלים את הנופים המדהימים.

בחנו זיגוג סולארי כדי לחסוך באנרגיה
שיקול נוסף בבחירת חלונות, הוא שיקול כלכלי הנובע בידוד חום וקור דרך החלונות. מספר יצרני חלונות מוכרים זיגוג סולארי או חלונות שמונעים מאור אולטרה סגול או UV מזיק לחדור לביתך. האור יכול גם להדהות את הרהיטים שלך.

השתמשו בקיר החלון שלכם כ”יצירות אמנות” עבור פנים הבית
אין יצירה שתכניסו לביתם שהיא טובה יותר מהטבע. מטבח המשקיף על גינה מהממת דרך חלונות, אולי לא צריך הרבה צבע כדי להתחרות בנוף היפה. חלונות יכולים לעזור לכם להמציא מחדש את הפנים, על ידי שימוש בנוף כהשראה.

  • 0

האתר מאפשר לכם ליצור מפגש איכותי עם המתכננים הראויים, בכל קנה מידה, ציבורי או פרטי
ולעשות בחירה מושכלת ואמינה, של המתכננים המתאימים לצרכיכם

הגשת מועמדות
img
Loading...