ראשי

הגישו מועמדות

חללי העבודה המשותפים של Brain Embassy

img

חללי העבודה משתרעים על שטח של כ-5,300 מ”ר, ב- 5 קומות במגדל “אדגר 360” בתל –אביב. קומת הבוטיק של המותג תוכננה כך שהיא נשענת על הקווים המנחים של המותג העולמי והקומות הקיימות – אך מתקיימת כקומה עצמאית, פנינה ייחודית בלב איזור העסקים המתהווה.
האתגר העיצובי הראשוני היה יצירת מרחב אשר ממשיך את אווירת “השוק הישראלי”, שהיה מקור ההשראה לפרויקט. קומת הבוטיק מתחקה אחר הפינות הנסתרות בפאתי השוק, שם מתגלים המראות הייחודיים ביותר, הזיכרונות האותנטיים והריחות הקסומים.
רעיון זה משתקף ברחבי החלל במגוון טקסטורות, צבעים ואיזורי הישיבה המגוונים לדוגמא פינת ישיבה שנחצבה בתוך קיר נגרות והיושב בתוכה כמו נזרק לעולם אחר כשציור קיר ייחודי עוטף אותו. הקומה מעוצבת לפי מסלול ה- “Be Yourself- Private Unit” ומחולקת ל-6 יחידות שונות המכילות חלל אופן ספייס עם עמדות עבודה, חדר מנהל, חדר ישיבות ל 3-4 אנשים ומטבחון. חללים ציבוריים המשמשים את יושבי המתחם- מטבח גדול מעוטר באריחים צבעוניים, חדרי ישיבה אקוסטיים “Face to Face” וסלון ישיבה בכניסה לקומה המאפשר נקודת מפגש ואזור עבודה בלתי פורמלי. האיזורים הציבוריים הם חלק מהתרבות של המותג ושם דגם על חיי קהילה עשירים במתחם.
החומרים בפרויקט מתכתבים עם המוטיב העיצובי תוך שימוש בשפת המותג – לבנים אדומות ממוחזרות, רשתות ברזל, רצפת פרקט אלון, אריחים צבעוניים, קורות עץ, שטיחים, צמחייה עשירה, זכוכית ובדים צבעוניים. בנוסף, היו מספר פריטים שנוצרו במיוחד עבור פרויקט זה: עיצוב וייצור תקרת אריחי בד, גופי תאורה מותאמים לעמדות העבודה המאפשרים למשתמש לכוונן את זוויות התאורה מרחוק, אריחים אקוסטיים התלויים בתקרה ובקירות ופרטי נגרות ייחודיים.

  • צוות תכנון: מעצבת ראשית: שניר זוהר
  • צילום: איתי בנית

האתר מאפשר לכם ליצור מפגש איכותי עם המתכננים הראויים, בכל קנה מידה, ציבורי או פרטי
ולעשות בחירה מושכלת ואמינה, של המתכננים המתאימים לצרכיכם

הגשת מועמדות
img
Loading...