ראשי

הגישו מועמדות

שיינקין 20 תל אביב, מלון סאם אנד בלונדי

SAM & BLONDI

img

המבנה מהווה דוגמא להתחדשות עירונית תוך שימוש בכלי השימור, ליצירת עושר רבדים עירוני פיזי והיסטורי, אשר מאפשר את חיזוק המרקם הקיים והתחדשותו ועידכונו, על ידי שימושים חדשים ותוספות בניה אשר מחזקות וממשיכות את סיפור המבנה והמקום.
האתגר התכנוני אשר עמד בפנינו, היה כיצד לשלב את תוספת הבניה, אשר מהווה כפליים מהמבנה הקיים, באופן אשר יכבד את המבנה ההיסטורי ויספר את סיפורו. המלון ממוקם בנקודה אסטרטגית ברחוב, בפינת גינת שיינקין וזוכה לנראות מרחוק ומדרכה רחבה. עיצוב הפנים במלון משולב בסיפור ההיסטורי ומרגע פתיחתו ופתיחת בית הקפה בקומת המסחר, הוא משמש עוגן ומנוף להתחדשות המסחר וחיי הרחוב באזור אשר חווה שקיעה לאורך תקופה ארוכה. אופן התוספת למבנה, אשר שילש את גודלו, דוגלת בתפיסה של צמיחה ומעבר אורגניים והדרגתיים בין החלק המקורי של המבנה ותוספת הבניה באופן שנוצר מכלול הנתפס כאחד שלם המורכב משכבות ורבדים ולא על דרך הניגוד והניתוק בין חדש וישן. כל זאת מתוך תפיסת הזמן וההיסטוריה בתור אלמנטים השלובים זה בזה ברצף שלא ניתן לקטיעה בנקודה מסוימת. כל קומה בבניין עוברת הפשטה וטרנספורמציה של האלמנטים המרכיבים אותה.

  • צוות תכנון: אודו אדריכלים - דורון מינין ואורנה שתיל. אדריכליות אחראיות מיכל כרמי ולילי רונן. אדר’ מלווה מצוות השימור: עדי רוז. עיצוב פנים: אדר׳ עומר לייכטר ואורן פסקל
  • צילום: ליאור אביטן. אסף פינצ'וק
  • Photography: Lior Avitan. Asaf Pinchuk

האתר מאפשר לכם ליצור מפגש איכותי עם המתכננים הראויים, בכל קנה מידה, ציבורי או פרטי
ולעשות בחירה מושכלת ואמינה, של המתכננים המתאימים לצרכיכם

הגשת מועמדות
img
Loading...